Vilodag....

Godkväll!
 
Trött och totalt utmattad att vaje andetag är jobbigt, vilket lett till försämrad syresättning till och från. Men efter mycket vila klarar jag iallafall att sitta upp. Så det känns lite bättre nu än tidigare idag, men långt ifrån bra. Jag är nog påväg att få infektion i kroppen eller så mensen igen. Då brukar kroppen bette sig såhär för att ladda upp inför kriget.
 
30 grader värmen ute har knappast vart till nån hjälp, men har kylt ner mig i omgångar och därmed lyckats undvika överhettning & jag har även druckit vätska i massor. Tummen upp för det! Nu ska jag göra mig redo för natten. kramiz<3
 
Bilder från gårdagens bad & brorsans kattunge:
 
Kattungen Plutten:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Aurora - en serieblogg

Sjukt söt katteunge!

2015-07-05 @ 20:42:14
URL: http://gameofepisodes.blogg.se/
Erica

Skönt att det blev lite bättre mot kvällen, och hoppas du slipper en infektion. <3

Vilken söt kattunge din bror har, förresten! :)

2015-07-05 @ 21:23:15
URL: http://faithhopelove.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0