7 dagar kvar till min dag....

Hej Hej!
 
Nu börjar äntligen kroppen att återhämta sig, men det lär nog ta ytterligare några dagar innan jag klarar av att göra någon nytta här hemma. Det är mycket som behöver fixas inför nästa vecka och ju fler dagar som går ju mer stress börjar jag känna av trots att jag egentligen inte behöver fira mig om jag inte vill eller orkar. Men jag vet att folk kommer dyka upp ändå, så lika bra att vara förbered.
 
Jag försöker dock stryka allt onödigt på måste-listan som tex gå igenom bokhyllan och strumplådan. Däremot måste jag damma av mitt skrivbord och bitar av bokhyllan pga allergi. Självklart har jag min mamma till hjälp. För jag vill verkligen inte krascha lagom till min egna födelsedag den 30/6. Nu ska jag iväg på behandling innan jag ska försöka sova middag.kramiz<3
 
Trädgården blommar iallafall lagom till min dag<3:
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mira

Fina bilder! Hoppas du känner dig bättre tills din födelsedag och att du kommer få en bra födelsedag oavsett!! Kram!

2015-06-23 @ 22:11:12
URL: http://nouw.com/mirans


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0