Det kommer bli bra...

Hej på er!
Efter gårdagen händelse eller snarare ilska, har tankarna cirkulerat om att följa det som känns bäst för mig och i detta fall är det att byta vård ställe. Hade jag vart fastboende på ön hade jag valt Lidköping. Då deras bemötande har vart de bästa i mitt liv, men det är lite svårt att pendla 2-3ggr/vecka dit. Så jag måste helt enkelt hitta någon här i Skövde och jag hoppas få hjälp av mitt personligaombud samt även av kuratorn.
 
Jag ska snart iväg på mitt hemliga "uppdrag" del 2:2. Då det strula lite igår för Pierre, men idag hoppas jag han hittat/köpt den sista delen som fattades. Känns lite nervöst inför det här, men det kommer bli bra i slutändan dvs om ett par månader. ;) kramiz<3
 
Min ena hjälte som håller mig vid liv:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
cute-life

Grattis! Din blogg blev månadens blogg hos mig och kommer synas där fram tills början av juli! :)

2015-06-03 @ 20:10:03
URL: http://cute-life.bloggplatsen.se
SANDRATORN.SE

Åh, tack snälla! (:
Hur är det med dig?

Svar: Vsg:) Jodå det rullar på trots en massa strul med vården. Hur är det med er då?
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-06-03 @ 21:15:47
URL: http://sandratorn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0