Jag kommer ge igen!

Godkväll!
 
Denna dag har värt en mardröm på alla sätt! Men faan va gött det var att få bli arg på vc... På måndag blir det anmälan om brister kring kommunikationen samt alla felaktiga journal anteckningar som gjorts. Och nej jag kommer inte förlåta dem... aldrig någonsin!
 
Jag bröt samman totalt efter besöket idag. Jag grät så mkt att jag knappt fick luft, vilket inte är likt mig. Men nu har det gått så långt att jag lätt skulle kunna slå ner dom av ilska. Så sjukt trött på deras bort förklararingar hela tiden. Förseningar för att dom fikar på min besöks tid och sen låter dom mig inte prata till punkt. Fuck svensk sjukvård som bara blir sämre för varje månad som går!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Anmäl dem bara, så får de inte bete sig. Kram <3

2015-06-27 @ 11:54:20
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0