Laddar inför krig mot vården

Tjo!
 
Nervositeten inför dagens behandling stiger ju närmare 15:00 kommer. Men jag har lyckats övertala pappa att följa med mig ifall det blir konflikt och tårar igen så jag slipper ta bussen hem helt förstörd. Jag kommer nog bli ännu mer förbannad om det är så att hon ber om ursäkt för att allt är ett misstag m.m... för det är de inte. All skit som står i journalen som inte stämmer är inte bara ett misstag.
 
Dom tror dom vet allt och kan allt när sanningen är att dom varken kan eller vill lära sig något om mina sjukdomar. Det är respektlöst mot en fighter att bete sig så som dom gör. Nu ska jag göra mig klar, så jag är redo att gå in i strid igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

2015-06-29 @ 15:10:05
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0