Min födelsedag<3

Idag är det min dag!
 
Jag starta min födelsedag med att ringa min nya & gamla vårdcentralen inkl patientnämnden tidigt imorse. Så nu känner jag mig otroligt stolt över att jag äntligen våga ringa själv. Men måste erkänna att det blev några tårar mellan samtalen. Då jag som vanligt bollades runt, men tillslut var det någon som ville ta tag i det så att jag får smärtstillande utskrivet snarast möjligt. Dessutom skulle hon prata med läkarna om hur illa dom behandlat mig, för inte ens hon tyckte det var acceptabelt.
 
I övrigt har min egna dag vart rätt okej. Dock haft extremt svåra smärtor i benen. Det har gjort så ont i perioder att jag brutit ihop. Men nu ska jag göra klart tårtan och fixa fram lite annat smått och gått innan jag ska klä på mig fin kläder. kramiz<3
 
1½ år, 14 år, 1 år:
 
23 år:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda - tonårsliv i rullstol

Grattis!

2015-07-01 @ 10:05:30
URL: http://skogsrusset.se
Liene Svärd

Usch, jobbigt med smärta :( tror en som jag känner har samma sjukdom. Eller så blandar jag ihop namn, men det var iaf något att man har smärta i kroppen. Du är en kämpe! och ge aldrig upp! Jag själv har NF2 (neurofibromatos typ 2)

Svar: <3 En fighter ger aldrig upp utan strid. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-07-01 @ 10:32:17
URL: http://piggigen.blogg.se/
Aurora - en serieblogg

Grattis!

2015-07-03 @ 11:51:25
URL: http://gameofepisodes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0