Noll energi kvar....

Heej!
 
Jag har idag ingen större ork till att vara uppe i huvudtaget. Detta gör att jag mer eller mindre är sängliggande och så kommer det nog vara de närmsta dagarna tills kroppen återhämtat sig efter allt ( Inflammationer, mensen m,m...)
 
Matt och tröttheten är nästan jobbigast för mig nu. Då man saknar ork till precis allt till och med att äta. Nervsmärtor och skakningar gör det svårt att röra sig ordenligt och den fruktansvärda huvudvärken/migränen fördubblar allt elände. Så just nu känns livet ritkigt surt. Men förhoppningsvis mår jag bättre om ett par dagar, så jag kanske kan pyssla lite eller bara ta det lugnt ute. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
milina.blogg.se

Usch för mens! Förut blödde jag i 5-6 dagar, var helt slut och mådde piss. Men nu blöder jag bara i 3 dagar, så jäkla skönt!

2015-06-10 @ 16:33:17
URL: http://milina.blogg.se/
Ulrika

Hej! Har ju inte varit så mycket alls på din sida. Bara kikade lite. Jag börjar väldigt gärna önska dig hälsa och ork. Trötthet är verkligen så jobbigt. Syns inte så mycket utanpå kanske, men känns alldeles för mycket i hjärtat.

Önskar dig god ork, ja. Och gärna
hälsa. <3

Hälsningar från Ulrika

2015-06-11 @ 18:20:08
URL: http://vattenslangen.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0