Övertramp för kroppen

Godkväll!
 
Denna veckan har vart intensiv och även kommande veckan kommer bli tuff. Om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur mycket mer min kropp klarar innan jag kollapsar. Idag har jag vart helt slut från topp till tå, ME-krasch helt enkelt. Egentligen brukar jag undvika gå över min gräns, men denna helgen har jag längtat efter otroligt mycket, så kunde inte se den gå åt skogen precis som allt annat gjort den senaste tiden. Jag vet jag lär få betala för mitt övertramp mot kroppen, men det får jag ta. Nu blir det sängläge framför någon serie resten av kvällen, så jag är redo inför en ny vecka med nya utmaningar imorgon. kramiz<3
 
Kroppstatus: Svåra nervsmärtor, illamående, yrsel/blodbrist.Trött och matthet.
 
En bit av naturens skönhet som trots vindarna vart fridfullt i helgen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Is i magen

Hoppas du mår bättre snart! <3

2015-06-07 @ 21:35:00
URL: http://isimagen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0