Solen är tillbaka

Tjo!
 
Äntligen är det fredag! Jag har ju längtat enormt efter denna dag dels för att värmen kommer tillbaks men även för att min skatt ska komma hit sent ikväll. Vi ska spendera hela helgen tillsammans och imorgon blir det en tripp till Karlsborg för nationalfirande som nu mer är en tradition för oss i familjen. Så det kommer bli kul.
 
Elwiirah har idag hittat en kompis som hon lekt med till och från under hela dagen. Jag är otroligt glad för hennes skull. Det är ju trots allt ett stort kliv att våga söka kontakt med andra barn. Hon bor ju inte här egentligen vilket gör att hon inte känner så många barn på detta området. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtorna lever sitt liv och värmen gör att jag svullnar upp kring lederna och känner mig överhettad fort. Lite yr i huvudet annars rullar det på som vanligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kolla gärna in min blogg

2015-06-06 @ 10:06:51
Lola ❤

Mysig bild :)

2015-06-06 @ 12:02:14
URL: http://Donautgirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0