Utslagen av all värk

Hej!
 
Mitt huvud och käke värker enormt mycket samtidigt som tröttheten gör sig allt mer påmind. Jag skulle lätt kunna somna när som helst, dels för att få vila huvudet men även kroppen behöver få återhämta sig efter förra veckans extrema bakslag. Tapper som jag är kämpar jag som vanligt på och de kommande dagarna kommer bli kämpiga men efter regn kommer solsken så till helgen blir det nog semester för mig del. Nu är det dags för min vilopaus innan jag ska duscha av mig för natten. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Åhh, hoppas du mår bättre snart! ♥

Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen!
Kraam!

2015-06-08 @ 18:42:45
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0