Ännu en dag som krigare...

Hej hej!
 
 Jag ligger nerbäddad under min gosiga filt ännu en dag och försöker hålla mig vaken för att äta och dricka men det går sådär. Kroppen är helt slut, så orkar knappt gå på toa ens. Jag har börjat inse att detta kommer sluta med sjukhus. Men till dess lär jag kämpa på! Jag måste bli bättre så jag kommer iväg på någon resa (Hofors) snart. Hatar att känna mig som en fånge i mitt egna hem. JAG VILL UT! Nu måste jag sova igen innan det är dags för mellanmål, kramiz<3
 
Ingen ork, ingen röst
Denna dag känns väldigt mörk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linnea N

Eftersom detta är första gången jag besöker din blogg och ej hinner läsa igenom så mycket mer denna gång. Men jag tänker göra det :)
Kämpa på du! Du är stark! :)
Sen även ett stort tack för att du röstade på en utav deltagarna! :)
Kramiz <3

2015-03-08 @ 19:37:05
URL: http://schnitzel95.bloggplatsen.se
Nathalie hofvander

Krya på dig!!

2015-03-09 @ 18:45:21
URL: http://nouw.com/naxoisan


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0