Äntligen fredag!

Tjo!
 
Jag mår visserligen bättre och bättre nu, men rädslan för att det kommer tillbaka om en vecka är stor. Jag går just nu på fulldos smärtlindring för att ens kunna vara upp. Dessutom är det snart dags för veckans sista behandling, vilket känns gött för nästa vecka ska jag börja trappa ner på antal behandlingar. Det ska bli OTROLIGT skönt att få vara fri från sjukhuset mer än bara 2 dagar/vecka.
 
Jag kommer behöva spara in på energi, men det är inte samma sak som jag måste välja bort kompisträffar och annat skoj. Det handlar bara om att priotera rätt. Det sociala är också viktig för att orka kämpa på i kampen så det kommer jag inte kunna utesluta helt. kramiz<3
 
Ett av de 3 barnen jag haft hos mig denna veckan:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0