Envishet inte alltid bäst

Tjo på er!
 
Första behandlingendenna veckan är avklarad på mindre än en 15 min så jag hade äntligen ork över till att duscha håret. Vilket var underbart skönt! Dock råka jag vrida till vänster handled så det knaka till när jag försökte torka av ryggen. Den extrema smärtan går inte beskriva i ord mer än att samtidigt som jag försöker håller i handleden för att inte vrida den ännu mer så skrek jag högt "Mamma hämta v-handledsskena fort som faan".
 
Så nu kommer den handen va oanvändbar minst ett par dagar om inte veckor. Sånt som händer när man är envis som en åsna med att klara sig själv. Men jag lärde mig nått på det! Nästa gång ska jag nog be om hjälp. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Jag har fått ett tips från en annan ME-vän om det där med att torka sig efter duschen.
Hon tar på sig morgonrock direkt efteråt och lägger sig i sängen och väntar på att bli torr. :) Hoppas det går över fort.

Svar: Jag har en badrock men den måste tvättas först då den samlat damm...Men får nog börja använda den. tack för tipset, kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-03-16 @ 13:58:15
VENICE

Tack för din blogg Det är så viktigt att få höra personliga historier om olika sjukdomar som folk inte känner till eller förstår si på. Jätteglad att du och många andra liknande bloggare bloggar! :)

2015-03-16 @ 17:12:09
URL: http://iamvenice.blogg.se/
Hemen Jakobsson


tack för att du läste och kommenterade min blogg jag uppskattar det!

2015-03-16 @ 19:54:06
URL: http://hemensblog.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0