Hälig söndag!

Tjo!
 
Sista dagen denna veckan och jag har för en gång skull kommit upp innan 11. Kanske var det för jag upptäckte att min älskade lillebror som vart på jobb i skåne hade kommit hem. Han var bara borta en vecka men så mycket jag saknat honom. Det går inte längre beskriva i ord hur mycket mina älskade syskon betyder för mig. Älskar er i mängder!<3
 
Min kroppen är idag under kontroll men svår yrsel (blodbrist) och benen bär inte riktigt. Även om denna dag tycks bli bra så vågar man inte hoppas allt för mkt då mina symtom kan förvärras på bara några timmar och ibland minuter beroende på vad jag gör för ansträngningar. Dags för god mat innan jag måste vila någon timme. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0