Kroppen spökar...

Goddag!
 
Är det fler en jag som redan börjar känna av allergi/pollen? Mina ögon kliar och rinner som tusan så fick åka till apoteket akut idag för att inhandla mediciner och ögondroppar för att lindra besvären fortast möjligt. I övrigt är det mest luftrören och bröstkorgen som gör det svårt att andas ordentligt.
 
Mina benen är bättre idag men balansen är fortfarande dålig. Vilket lett till att jag gått in i saker och även lyckats ramla, så har fått en del blåmärken de senaste dagarna. Tur man ska till läkaren på måndag morgon så jag förhoppningsvis kan få hjälp eller iallafall råd på vad man kan göra för att lindra symtomen. Till dess får jag försöka blicka framåt och njuta av de lilla jag klarar av, kramiz<3
 
Denna tjejen är fantastisk på att beskriva ME/CFS, kika in på hennes kanal här:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Skickar en styrkekram ♥

2015-03-17 @ 21:03:38
URL: http://mialek.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0