Lyckat läkarbesök

Goddag!
 
Jag har äntligen fått träffa min underbara läkare som verkligen gör sitt bästa för att hitta en behandlingsplan som fungerar för just mig. Hon ska även skicka remiss till magnetröntgen för att se så inget ligger och trycker eller så med tanke på de svåra smärtorna/domningarna jag har. Så nu kanske jag kan få en förklaring till varför kroppen reagerar som den gör och om inte så får jag iallafall hjälp med mina besvär.
 
Behandlingsplanen:
Magnetröntgen på Huvud & länryggen
prova att minska antal injektioner/vecka
Minska lyrica mycket långsamt
Återbesök för provsvar + röntgensvar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helene

Har efter flera år äntligen hittat en bra läkare, varje gång jag ringer till vårdcentralen så får jag samma, de har skrivit upp mig på honom också, om han är sjuk, åker jag inte till någon annan.

Har svåra sömnproblem och ledbesvär som antagligen är reuatism :)

Svar: Bra läkare växer då inte på träd. Ja, jag lär nog inte heller gå till någon annan hädanefter för de andra två kunde inget om kroniska sjukdomar:/
kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-03-23 @ 18:06:03
URL: http://minttu.blo.gg/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0