Stammis på apoteket!

Tjo!!
 
Då var det en ny vecka igen och den lär börja med ett apoteksbesök för att fylla på förrådet här hemma. Jag har ju en del mediciner att hålla reda på. Sen blir det inte bättre av att vissa läkare bara skriver ut t.e.x 1 förpackning med bara 28 tabletter i. De klarar jag mig bara på i 2 veckor då jag tar 2 såna/dag. Spelar ingen roll hur mycket man tjatar på dem så gör de samma misstag gång på gång. Så irriterande!
 
Elwiirah ska ju vara en vecka till hos oss. Det innebär att jag måste planera för två personer istället för en nu under den kommande påskhelgen som vi ska fira på ön. Packning av mediciner, leksaker, kläder....listan är lång. Lika bra att börja fixa nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så gå in och kika för att se om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-03-30 @ 17:14:42
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0