Antibiotika ger ett litet hopp

Tjo!
 
Kom nyligen hem från sjukhuset där jag lämnat prover och fått min första veckobehandling. Fick reda på lite dåliga saker bla att en misstänkt njurbäckeninflammation troligen orsaken till varför jag mått så dåligt den sista tiden. Så nu sätts antibiotika in omedelbart som förhoppningsvis får bukt med det elaka i kroppen. Det är tur jag har mina underbara sköterskor som ligger i att läkarna ska sätta in behandling i tid efter de att jag fick svåra men efter en infektion 2013.
 
Det blir en lugn vecka för mig och tösen nu när jag har ont och trött. Jag hoppas dock att tösen har förståelse till det även om det kommer bli tufft för henne att se mig sova bort dagarna. Men jag ska nog få henne roa sig med nått skoj undertiden jag vilar då och då. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Nej vad tråkigt att höra! Hoppas verkligen du mår bättre snart!

2015-05-04 @ 16:44:07
URL: http://babustylee.webblogg.se
Jenny

Hej :) tack för din kommentar i min blogg :) Jag har fått diagnosen Fibromyalgi, men det är mera jag som inte har accepterat den. Men jobbar på det. Kram och var rädd om dej:)

Svar: Hej! Vad skönt att du fått diagnosen, men det tar sin tid att acceptera den. Men med tiden lär man sig hantera den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2015-05-05 @ 13:13:49
URL: http://missispiggis.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0