Ikväll blir det kompisträff

Hej!
 
Jag har blivit inbjuden på tacokväll hos Amanda idag. Det ska bli spännande att höra hur Nationella provet och sånt gick. Dessutom ska hon få prova sitt handgjorda armband jag tillverkat till henne. Min älskade bästa kompis & faktiskt en av de få barnddomsvänner jag har kvar. 
 
Om drygt en månad fyller även sommarbarnen TT och Zac år inkl mig själv, så nu sitter jag och letar efter den perfekta presenten till mina små Stjärnor. Alltid lika svårt att hitta något som dom vill ha/har användning för ett tag framöver. Tur jag har god tid på mig att klicka hem nått roligt, men nu blir det till att vila en stund innan jag ska till Amanda. kramiz<3
 
Vi är oslagbara!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0