Jag har styrkan inom mig...

Tjo!
 
Idag är febern något lägre, men hjärtat går fortfarande på högvarv och jag är extremt andfådd. Så någon form av infektion har jag åkt på frågan är bara vad?! Vilket som helst så hoppas jag det försvinner av sig själv. Jag vill ju helst slipper ännu mer sjukhusvistelser & undersökningar.
 
Jag hade dock turen att få min avbokade behandling idag istället. Ni som följt mig ett tag vet att den är otroligt viktig för mig. Den ger mig "extra" energi och framför allt hjälper den mig återhämta mig lite snabbare. Vilket kommer behövas om jag ska hinna bli frisk innan mitt efterlängade äventyr i Juni. kramiz<3
 
Är det någon som ska vinna så är det jag!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0