Laddar kroppen inför imorgon...

Godkväll!
 
Idag har jag och Wiirah mest tagit det lugnt för att ladda batterierna inför morgondagens utflykt till axvalla marknad. Jag hoppas bara vädret blir något mindre blåsigt och att mina höfter lugnar ner sig lite så jag kan gå utan kryckor. Det var länge sen jag var på marknad, så jag ser verkligen fram emot att åka dit och bara få se mig omkring. Vem vet kanske hittar jag någon skön klänning eller goda snacks...
 
Jag kämpar på trots alla motgångar som vart den sista tiden. Vilket är och känns bra, men det tar lite på psyket ibland och speciellt på nätterna när alla tankar cirkulerar hej vilt. kramiz<3
 
Sliten men tapper:
Tösen leker:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin kväll. :D

2015-05-09 @ 19:58:55
URL: http://frokenkalmar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0