Sängläge för kroppens skull

Goddag!
 
Jag är en riktig tröttis idag och dessutom små hängig. Otur som jag har så förvånar det mig inte att jag åkt på ännu en infektion som visserligen inte är allvarlig men tillräckligt tuff att den påverkar mig kraftigt. Det blir alltså mycket säng & soffläge för min del, så kroppen verkligen får återhämta sig i lugn och ro.
 
Sen kanske det blir en o annan film/serie om jag nu hittar någon som jag inte sett än. Jag är mycket för disney/familj & komedi filmer. Har du några filmtips får du gärna kommentera dem. Nu ska jag försöka äta lite mellanmål innan jag bäddar ner mig under min gosefilt. kramiz<3
 
Min tidiga födelsedagpresent av min skatt som ser ut såhär när det är mörkt.
Älskar att ha på den:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0