En skakande utmaning

Hej på er!
 
Natten tills idag fick jag inte en enda blund pga smärtorna som ökat allt mer sen febern kom för ett par dagar sen. Jag försökte verkligen komma till ro men gav till slut upp. Jag har fortfarande inte kunnat somna trots att jag ser suddigt och är smått svimfärdig av utmattning. men jag antar att jag borde försöka på nytt så fort jag bloggat klart detta inlägg.
 
Den blev en stund framför serie imorse och då passa jag även på att måla i  "Förtrollade skogen vykort". Riktigt pilligt och svårt med skakande händer, men för att vara första gången på så små yter tyckte jag att det faktiskt blev rätt bra. Får fortsätta med den någon annan dag när jag har mer ork och inte är så svimfärdig. Nu ska jag bädda ner mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0