Jag är stark tack vare morfar...

Godkväll!
 
Är super matt och svag i kroppen idag efter gårdagens utflykt till minneslunden och min underbara kompisträff med Amanda igår. Vi hade super roligt och det var precis det jag behövde för att torka mina tårar från alla mörka tankar och samla ny kraft till att kämpa vidare.
 
En söndag för exakt 6 årsen somna ju min morfar in och det var de jobbigaste i mitt liv, därför har denna helgen handlat mycket om honom. Den dagen var som att förlora en soldat i sin krigsarmé. Han var den som alltid stod upp för mig och peppa mig till ljuset trots att han själv var svårt sjuk så kämpa han alltid för att njuta av de lilla han orka med in i det sista. Jag är en liten kopia av honom nu när jag själv kämpar dagligen mot kroppen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0