Minnesljus och tankar

Godkväll!
 
Precis kommit hem efter en sväng på minneslunden för att tända ljus. Imorgon har det gått exakt 6 år sen du lämna oss Morfar och jag saknar dig jätte mycket. Speciellt som idag när jag känt mig väldigt nere, så hade det vart skönt att få prata och gråta ut i din famn.
 
I övrigt har jag mest haft ont i kroppen och svullna leder idag, men då och då har även tröttheten gjort sig påmind. Fast idag kämpa jag emot tröttheten och illamåendet rejält för att kunna komma iväg. Det var viktigt för mig att få tända ljuset för Morfar. Jag är så lik honom på många sett inte bara till utseendet utan även viljan att kämpa trots svårighter som dyker upp. Jag måste vinna!kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0