Torsdagen spenderas....

Hej!
 
Idag har jag faktiskt nästan tagit all min energi till att byta alla sängkläder i min säng. Jag har ju haft febertoppa senaste dagarna och därmed även svettades en del, så det var verkligen på tiden att dem bytes. Jag ska försöka orka duscha av håret senare sen, så även jag är ren när det är dags att krypa till sängs.
 
Mår fortfarande inte så bra i kroppen, men gör mitt bästa för att klara av dagarna så gott de går. Vissa dagar går lättare medans andra är jätte tunga. Det gör att inget går att planera utan man får göra allt spontan beroende på hur mycket ork jag har när jag väl kommit upp ur sängen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0