Vill bara skrika rakt ut...

Hej!
 
Idag ska jag ta med TT till frisören så hon får klippa sig och om jag har ork blir det även en tripp till biblioteket för att lämna/låna böcker. Barnen älskar ju att gå dit, så brukar försöka spara energi för att ta med dem dit. Det bästa med TT är att hon leker väldigt bra själv, men jag får ändå lite ångest över att jag inte orkat vara så mycket med henne som jag hade hoppats på.
 
Jag mår idag katastrof, igår kväll starta något jag inte haft på över 6 månader tac vare mini-piller. Det kom från ingenstans och jag tar ändå mina mediciner samma tid varje dag. Så varför mensen har kommit igen vet jag inte, men det känns inte alls bra då smärtorna gör mig helt avtrubbad, blir extremt likblek och illamående. Vill aldrig uppleva denna smärta igen så hoppas innerligt att detta bara är tillfälligt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Usch, vad tråkigt att du mår så dåligt. Var rädd om dig och gör inte mer än du orkar.

2015-11-21 @ 10:21:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0