Äntligen Fredag igen

Tjo!
 
Idag kom jag äntligen iväg till apoteket för att hämta ut morfinlikande så jag slipper ha så förbannat ont. Dock var det bara 20 pack så lär få ringa om det igen om ca 3 veckor, men då ska jag även försöka få tid till läkaren och disskutera hela medicinlistan. Så som det är nu är inte ett dragligt liv, så något måste göras oavsett om det handlar om mediciner eller hjälpmedel.
 
Min dag har trots alla nervsmärtor och magsmärtor gått bra. Har legat och vilat i 3 timmar för att orka med hela kvällen framför tv med mamma. Jag har ordnat godis, glass, dricka och allt annat som man kan tänkas behöva under myskväll bortsett från att jag inte har min prins här. Bäst att göra sig redo nu, kramiz<3
 
Det tar tid med all värk men fint blir det:
 
Till tv-kvällen<3:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0