Begränsad energi är tufft

Goddag!
 
Precis kommit hem från behandlingen och det gick rätt bra som vanligt, bortsett från attt jag nästan somna i väntrummet. Det är så svårt att beskriva hur matt/svag jag är i kroppen just nu. Tyvärr har även smärtorna ökat pga sängläge, men jag försöker ta mig upp då och då för att de inte ska bli värre.
 
Jag gör mitt bästa för att få min vardag gå ihop med livet i sängen. Det är inte lätt när man knappt har 4 timmars vaken tid där toabesök och mat ska orkas med. Hade på att jag skulle kunna duschat av håret idag, men det får jag försöka med någon annan dag när jag inte slösat energi på att ta mig ut. Jag hatar ta tuffa beslut om vad ja ska göra med min energi. Det är skit jobbigt! Kramiz<3
 
Nu blir det sängläge i mörker, men först ska jag lyssna på nått program:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0