Då var man barnfri igen

Tjoo!
 
Nu är huset helt tomt på barn igen och det var med blandade känslor jag vinka hejdå till pojkarna. Stora pojken som velat åkt hem sen dag 1, ville nu helt plötsligt stanna kvar här.  Han lär nog komma upp fler gånger när han lugnat ner sig lite med sitt bråkande. Tycker ändå det gått bra att ha pojkarna.
 
Alla i huset är rätt slitna efter dessa intensiva dagar med 2-4 barn. Jag känner mig mest smärtpåverkat efter att jag fått bära runt på Zac och plocka leksaker från golvet flera ggr /dag. Min bröstkorg bränner därmed rejält idag, så fått ligga med kylpåse i bh för att dämpa plågan lite. Finns inte mycket annat som kan dämpa den typen av smärta tyvärr. Kämpar på iallafall.kramiz<3
 
Ezaiaz pussla en stund med mig innan dom åkte:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0