Gårdagen var magisk

Tjo!
 
Precis som jag räkna ut igår har jag fått ett lite bakslag efter gårdagens rehab-bad, men det var så skönt att orka komma ut lite. Dessutom stötte jag på Måns Zelmerlöv på arenan, så redan där kändes det värt allt lidande efteråt. Jag fick dessutom mejl från Foki igår och det tog ett tag innan jag insåg att det var på riktigt. Men den dagen lär jag leva på länge. All glädje och kärlek var magisk.
 
Snart ska lilla jag bege mig till behandlingen och idag står en injektion på schemat. Måste säga att det är tur jag inte är spruträdd längre för annars hade det aldrig funkat att få dem så ofta som jag fått ta dem i perioder. Det gör ont när de sticker ibland, men det är för jag är så sönderstucken på ställerna så de får jag stå ut med. I övrigt blir dagen rätt lugn, då kroppen behöver återhämta sig efter träningen. kramiz<3
 
Trasig men ändå så hel...:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Ibland är det värt att göra saker som man tycker om även om symptomen blir värre efteråt. Det är inte trevligt med sprutor men hoppas att injektionerna hjälper dig. Mvh Madde

2015-10-20 @ 20:30:43
URL: http://maddecases.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0