Lugn Lördag

Tjo!
 
Nu är jag precis nyduschad och lagom skrynklig av varm vattnet. Det var otroligt skönt att få fräscha upp håret efter alla svettningar jag har haft denna veckan. Kroppstempraturen har ju gått lite upp och ner som den vill. Men idag har den vart på lagom nivå, vilket vart jätte skönt för då slipper jag byta t-shirt varannan timme. Jag har haft svåra smärtor från höften och svårt att gå, annars har dagen gått ganska bra.
 
Elwiirah kom hit igår och idag har hon vart noga med att vi skulle flagga då det är FN-dagen. Hon hade nämligen fått reda på det i skolan igår. Bra tecken på att hon lyssnar och lär sig något när hon är där. Jätte duktig tjej som trots att hon är ett år yngre än sina klasskamrater är minst lika bra under lektionerna. kramiz<3
 
Flaggdag:
 
Wiirah leker frisör:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0