Nätshoppat smått och gott

Tjo!
 
För ett par dagar sen beställde jag endel saker som jag länge letat efter men inte hittat. Men nu så har jag både fina höst/vinterskor och en mugg att ha intill sängen. Jag beställde även lite små saker som inte är viktiga prylar utan mer sånt som jag bara har ibland när jag ska iväg, vilket dessvärre inte händer så ofta längre.
 
Min kropp värker extremt mycket just nu och tror det beror på kylan ute. Mina händer och fötter är så kalla att dom är blåa. Jag är otroligt trött att det är ett under att jag ens orkar sitta och skriva detta inlägg. Men en fighter ger inte upp trots motgång, så bara till att kämpa på! kramiz<3
 
Mina nya finskor:
 
Min nya mugg till att ha i sängen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0