Ovant att vara ledig från vården

Godkväll!
 
Idag har jag vart ledig och därmed fri att göra vad jag vill. Jag passa på att ta med barnen ut en sväng och medans Zac sov middag i vagnen, så lekte Ezaiaz på lekplatsen. Det blåste visserligen kallt, men jag klara mig rätt bra att hålla mig uppe fram till 14.00 då börja jag bli sömnig och matt i kroppen. Fick därför bädda ner mig för att ladda upp energiförrådet lite, så man kan hålla sig vaken under kvällen.
 
Känns konstigt att ha så många lediga dagar från vården på veckorna. Jätte ovant, Jag har ju haft 3-4 sjukhusbesök inbokat i flera årstid och nu helt plötsligt bara 1-2st/vecka. Antar man vänjer sig efter ett tag. Nu ska jag göra mig redo för myspys framför tv. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0