Svaga ben och skakande kropp

Godnatt!
 
Natten tills idag la jag vaken med kramper i hela kroppen och svåra smärtor i ansiktet. Dessa plågsamma smärtor i ansiktet är något jag inte vart med om tidigare. Dessutom har jag vid varje ansträngning som att stå eller försök till att gå ramlat ihop pga muskelsvaghet i benen och extrem yrsel. Det har gjort att jag spenderat många timmar i sängen idag. Mår lite bättre nu när all smärtstillande börjat värka, men är långt ifrån klar i huvudet. Så kroppen är i riktigt dåligt skik just nu och jag hoppas verkligen det bara är tillfälligt. För jag orkar inte med ännu ett bakslag. Natti natii på er! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0