Äventyr för tösen

Godkväll!
 
Jag har precis vaknat efter att ha försökt sova en stund pga magkramp. Visserligen var det bara en drygt timme, men bättre än inget. Idag har jag och tösen vart i vägen en sväng på leklandet för att hon skulle få lek av sig trots regnet ute och jag passa på att ta en vilostund i bekväma soffor. För våran soffa här hemma är en riktigt gammal bädsoffa och inte alls bekväm att vila eller sova i.
 
Min kropp mår efter gårdagen rehab bad förvånandsvärt bra. Ingen ökad smärta bortsett från ryggen som jag råka sträcka igår kväll. Tröttheten är ju det som är jobbigast för mig just nu. Trots bra sömn natten tills idag så är man fortfarande trött att man skulle kunna sova bort en dag eller två. Men det går inte nu när jag har barn hos mig och dessutom tider att passa, så får försöka vila ut ordentligen nästa vecka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0