Dags för frisörbesök

Godmorgon!
 
Nyvaken och genom svett efter den svåra natten med frossa och smärtor. Min kroppstempratur lever sitt egna lilla liv. Men några timmars somna fick jag allt, vilket känns bra för då får kroppen tid att återhämta sig lite efter gårdagen. Jag har lite mer smärtor idag än vad jag hade förra veckan efter badet. Så ska nog hålla mig till den nivå jag hade sist istället.
 
Idag står det frisör besök på schemat och som tur vet min frisör om att jag är sjuk, så det brukar gå snabbt och smidigt att klippa mig. Det ska bli otroligt skönt att korta ner håret lite, så man klarar av att borsta det utan problem och spara på krafterna som går åt att duscha håret. För även om det bara är 1dm som ska bort, så gör det otroligt skillnad på mig.kramiz<3
 
 Ungefär så här vill jag ha det igen
(bilden tagen förra året):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0