Inte lätt att vara poppis...

Tjo på er!
 
Helgen var lite av en utmaning för mig och egentligen inte för att kroppen strejka utan denna gången var det barnen som var så jobbiga att jag bröt ihop känslomässigt. Framför allt så bråka flickorna om mig konstant och jag ville vara med båda samtidigt men det gick inte. De kom helt enkelt inte överens och de fick mig att längta hem jätte mycket. Jag hatar att behöva välja mellan två personer som jag älskar så mycket.
 
Den tiden jag och Elwiirah var själva passa vi på och gå en promenad så hon kunde visa mig sin skola/skolgård. Den utflykten var jätte mysig och det gav mig en gnuta hopp om att allt bråk skulle lugna sig. Men redan igår morse börja de bråka om mig medans jag försökte sova. Rena mardrömmen ju, jag behöver ju min sömn för att kroppen ska få återhämta sig ordentligt. Hoppas detta bråk växer bort med tiden.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2015-09-21 @ 14:20:47
URL: http://matiiildaa.blogg.se
ERCI

Vilka härliga bilder! Kram

2015-09-21 @ 15:46:18
URL: http://ERCI.vione.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0