Likblek och svimfärdig

Godddag!
 
Inatt när jag gick upp vart jag svimfärdig och likblek pga kraftigt illamående och värk som spred sig runt i hela kroppen. Så det var inte lätt att somna om, men efter många försök lyckades jag sova ett par timmar innan barnen väckte mig med sina skrik/sång. Barnen ska i eftermiddag åka hem så redan imorgon bitti kan jag få sova hur länge jag vill om nu bara kroppen tillåter det såklart. Det ska bli så skönt med lugn och ro igen, vart lite för mycket stök för min del den här veckan, så inte konstigt min kropp är sliten nu.kramiz<3
 
Kroppstatus nu: Smärtor i benen, rygg, bröstkorg. illamående och yrsel, likblek.
 
Uppskattat besök på biblioteket är något barnen älskar:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0