Måste byta riktning

Tjo!
 
Min dag börja redan halv 6 i morse av att jag knappt fick luft pga allt slem. Men efter mycket hostande kunde jag iallafall somna om en stund innan jag återigen vakna upp igen täppt i luftrören. Jag har verkligen åkt på något eländigt som gör det värre för mig.
 
Min rehab/habiliterings plan lär därför behövas läggas på is ett tag. Surt, men vill inte riskera ytterligare försämring. Så får helt enkelt hålla ut tills kroppen är starkare.  Jag ska försöka hitta lite små aktiviteter som pyssel jag kanske orkar göra någon timme då och då. Livslågan måste hållas vid liv även om kroppen strejkar så här mycket. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0