Mot måndags träningen...

Tjo!
 
Om en liten stund ska jag bege mig till Arenan för bassängträning med gänget. Jag ser framemot det jätte mycket även om jag idag inte kommer kunna göra lika många övningar som sist. Då min bröstkorg är otroligt öm efter all slemhosta jag haft den senaste tiden och dessutom värker benen. Men varmvatten och ett glatt gäng är ett måste för att klara av veckorna nu när kylan kommit. Så bäst att jag gör mig klar, jag vill inte missar bussen. För är det något jag avskyr så är det att stressa eller att komma försent till en träff. kramiz<3
 
Kroppstatus: Smärtor i mage, benen, bröstkorg. Illamående, trött, yrsel.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen! :) Kraam!

2015-09-07 @ 16:51:40
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0