Sängliggandes på nytt?

HEJ HEJ!!
 
Är just nu otroligt rädd att jag inte kommer få fortsätta med injektionerna efter läkarbesöket den 22 September så lika bra att förbereda sig på ett liv i sängen igen. Men denna gången lär jag ta upp att de får se till att jag får igenom att ha en vårdare hos mig. För om de ska försämra mig är de deras ansvar att se till att jag klarar mig hemma också.
 
Min mamma ska inte behöva vårda mig dygnet runt bara för vården inte kan sköta sitt jobb. Min mamma har rätt till ett eget liv med och inte bara ta hand om mig 24/7. Hon vågar inte ens lämna mig själv de dagar jag är som sjukast och så ska det inte behöva vara. Det känns hemsk att behöva utsättas för detta gång på gång. Hur svårt ska det vara att acceptera att ME/CFS är en neurologisk sjukdom och inte psykisk?! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0