Schema planering

Hej!
 
Just nu sitter jag och försöker styra upp mina dagar med hjälp av att schema lägga tider för aktivitet och vila samt mat. Detta hoppas jag hjälper mig komma till ro på kvällarna så jag lättare kan somna. Rutiner för mig har alltid haft en ganska positiv inverkan även om man inte kan gå efter dom exakt. 
 
Det är iallafall min lilla plan för dagen och sen ska jag även gå igenom min medicinlåda för imorgon ska jag storhandla på apoteket igen. Något som måste göras varje månad för att se till att jag har allt hemma. Man vet ju aldrig när kroppen vill strejka totalt, så lika bra att vara väl förberedd. kramiz<3
 
Frågan är vad för typ av schema jag ska använda mig av?! Hmm....
 
Bild schema, går ju att ändra efter mående, men mer jobb att fixa:
 
Medans detta alt är enklare att göra, men har fasta tider helt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0