Skogen är min frihetszon

Goddag!
 
Jag och tösen var precis ute och gick en sväng i skogen. För det finns inget mysigare än att gå en skogpromenad och få rensa tankarna från allt tungt man går igenom. Jag blir kanske inte bättre fysisk av det utan kraschar snarare, men för psyket känns det underbart att fortarande ha den friheten att kunna komma ut på egenhand. Det kostar visserligen mycket energi som sedan måste laddas upp genom att sova ett par timmar. Men för mig är den friheten viktigt.
 
Kroppstatus: Jag mår allt sämre i kroppen pga infektionen som spridigt sig. Jag längtar mer och mer efter den där vändpunkten där allt går åt rätt håll, så jag snart blir av med dessa envisa infektionerna som plågar mig. Måste bädda ner mig nu igen, kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Cassandra

Söta bilder! :)

2015-09-24 @ 19:02:08
URL: http://sensor.blogg.se
Lina

Ni ser ut att ha haft det riktigt mysigt! :)

2015-09-26 @ 11:53:10
URL: http://typicallina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0