Blev ingen sömn inatt....

Tjo!
 
Under hela dagen igår hade jag skakningar och dem öka framåt midnatt. Detta gjorde att min natt blev ett rent helvete. Jag hade såna nervsmärtor och svårt att komma till ro att jag faktisk inte lyckades somna. De sluta istället med att jag fick gå upp och äta nattmellis flera gånger om innan jag vid 9 tiden imorse äntligen lyckades slockna. Så jag har iallafall fått ltie sömn och hoppas det räcker för att hålla mig uppe resten av dagen.
 
Mina lördagkvällar spenderas framför tv och nått slags av pyssel. Men vi får se hur mycket jag orkar pyssla senare sen. Allt hänger ju som vanligt på vad kroppen klarar av. Nu ska jag duscha av mig lite och sen packa inför kommande veckans äventyr. kramiz<3
 
Lite fruktsallad till nattmellis är alltid gott<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0