Då var denna veckan snart slut....

Godkväll!
 
Natten tills idag var en av de värsta jag haft på länge. Inte nog med nervsmärtorna i benen, så kom även magsmärtorna igen. Det gick därför inte somna trots flera försök utan det sluta med att jag sätte på en serie och åt lite frukost. Runt 11 tiden idag på förmiddagen lyckades jag somna till en stund. Vilket var en lättnad för då fick kroppen iallfall vila en stund.
 
Jag känner mig inte alls på topp idag, men ska försöka få lite ändå.  Min kommande vecka lär fyllas med sjukhusbesök, schemalagda pyssel och duschdagar. Allt för att hitta en daglig/vecko rutin, det kommer naturligtvis ta flera veckor innan jag hittat det som fungerar allra bäst för mig. Men jag känner mig ändå väldigt peppad till att ge detta schemaupplägg en chans. kramiz<3
 
En fighter som vägrar ge upp!:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas schemat funkar bra :)

Svar: Än så länge har det dagens schema fungerat:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-04-04 @ 15:18:30
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0