Fötterna ska få kärlek...

Hej på er!
 
Inatt sov jag inget vidare alls, troligen för att jag sov hela dagen igår. Men förhoppningsvis blir kommande natt bättre om nu bara smärtorna lugnar ner sig lite. Idag ska jag iväg på fotvård för att få fötterna fina. Det är något jag gör på var 3:e månad. För det är trots allt fötterna som får utstå mest påfrestning om dagarna. Nu måste jag fixa mig så jag inte kommer försent till stan. kramiz<3
 
kroppstatus: Nervsmärtor i armar och ben. Illamående, Trötthet, svår yrsel & syndimma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-04-11 @ 16:18:36
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0