Helgen snart slut igen....

Hej!
 
Kvällen igår blev rätt lyckad trots att jag var otroligt trött i kroppen. Min bror och hans tjej var förbi en sväng med hundarna. Så jag fick lite pyssel sällskap framför tv och framför allt var det Boss som gärna ville ligga intill mig medans jag gjorde ett armband till Larz. Så mysigt att Boss som vart så tillbakadragen äntligen börjar känna sig trygg och bekväm att komma hit.
 
Idag har jag mest ont i huvudet och rejält problem med slemhosta,  så får absolut inte glömma packa ner inhalatorn när jag åker till ön imorgon. Jag ska försöka packa klart de mesta idag innan tv börjar sen. Det ska bli så skönt att få komma ut till ön ett par dagar och bara vila upp sig. kramiz<3
 
Lite Änglar gjordes med:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0