Möte sen går jag på helg...

Tjo!
 
Då var det fredag igen och jag ska iväg till min samtalskontakt för att prata ut om hur jag mår inombords. Det ska bli skönt att faktiskt få ut ett och annat som jag grubblat över den senaste tiden. Senaste mötet fick jag ju avboka pga sjukdom så har inte vart hos henne på två månader.
 
I övrigt lär min helg bli lugn och hoppas bara få något kul gjort som att måla naglarna eller att pyssla lite. Men det får bli imorgon för jag lär vara helt slut när jag kommer hem sen ikväll. Det tar på krafterna att åka iväg och sen prata i 1 timme i sträck. Men jag ska fixa denna dag! kramiz<3
 
Min favorit mellis:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0