Trotsar kroppen för kompisträffar...

Godmorgon!
 
Idag ska jag göra nått jag inte gjort på länge och egentligen borde avstå från nu när jag är svag. Men jag måste få ha roligt för att komma på andra tankar. Därför kommer jag först luncha med Ellen på stan, då jag endå måste fixa lite saker inför min resa nästa vecka bla hämta ut mediciner. Ikväll blir det nog att vara med min bästis Amanda en stund. Jag har planerat dagen väl och därmed även räknat in vilostunder emellan kompisträffarna. Så får hålla tummarna för att det kommer gå bra och att jag inte blir allt för sängliggandes imorgon. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor, yrsel, matt, slemhosta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0